Thursday, February 14, 2008

Προβληματισμένος Καταναλωτής Νο2

Σ.Σ. Ποστάρω το συγκεκριμένο comment εδώ, γιατί ο φίλος τα λέει πολύ ωραία. Ευτυχώς που κάποιοι πελάτες είναι συνηδειτοποιημένοι και ξέρουν τι θέλουν και τι πρέπει να πάρουν. Δυστυχώς, αυτοί είναι λίγοι.



Το δικό μου πρόβλημα με το e-shop είναι εντελώς διαφορετικό. Ήθελα να αγοράσω ενα συγκεκριμένο εξάρτημα το οποίο το είχαν μόνον αυτοί. Αποφάσισα να το αγοράσω με πιστωτική κάρτα όπως κάνω και με πολλά άλλα ευρωπαϊκά ή και αμερικάνικα sites. (Δεν είμαι κλασσικός φοβιτσιάρης Έλληνας να φοβάμαι το internet και τις πιστωτικές - ο μόνος λόγος που απέκτησα πιστωτική είναι για να μπορώ να αγοράσω μέσω δικτύου)
Ήθελαν λοιπόν να τους στείλω φωτοτυπία και της ταυτότητας και της κάρτας μου με καλυμμένα μόνο τα τέσσερα τελευταία ψηφία...

Έχουμε και λέμε:

1.ΑΜΑΝ πια αυτή η μανία των Ελλήνων με το FAX. Καλά σε ποια εποχή ζούμε. Ακόμα και για μια αίτηση σε πάροχο ADSL πρέπει να την κάνεις με FAX (το οποίο όταν φτάσει άν δεν το χάσουν δεν διαβάζεται οπότε συνδέουν το ADSL σε λάθος αριθμό... Χάθηκε μια web φόρμα που να συμπληρώνεις τα απαραίτητα στοιχεία; άσχετο, αλλά τελως πάντων). Επειδή εγώ δεν έχω FAX και ούτε σκοπεύω να αγοράσω με τα πολλά τους έπεισα να τα σκανάρω και να τα στείλω με e-mail σαν attachment.
2.Όλα τα σοβαρά sites του εξωτερικού που αποθηκεύουν νούμερα πιστωτικών καρτών αφήνουν να φαίνονται μόνο τα 4 τελευταία ψηφία. Ακόμα και όταν αγόρασα ένα MP3 Player από την Creative Labs στην Ιρλανδία μου ζήτησαν να φαίνονται μόνο τα 4 τελευταία ψηφία (με attachment φυσικά, όχι με fax) - Όχι όλα τα υπόλοιπα όπως οι Αίσωποι (eshopοι). Γιατί όταν κάποιος βλέπει τη κάρτα με το όνομά σου και τα 12 πρώτα ψηφία, έ δε θα δυσκολευθεί να βρει και τα υπόλοιπα 4.

Τελικά το άγόρασα με αντικαταβολή και τους ζήτησα να μη με ξαναενοχλήσουν.
Το μόνο που ξέρουν είναι να βγάζουν το ιδρυτή τους στα περιοδικά να υπερηφανεύεται πως έκανε το παιδικό του όνειρο πραγματικότητα. (Μη πω καμμιά κουβέντα τώρα... Γι αυτό είχα αυτή την έντονη φαγούρα χτες).

Το κακό είναι πως είναι το μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα που έχει πιάσει και την έχουνε δει μονοπώλιο. (Το Πλαίσιο δεν το θεωρώ αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα μια και στηρίζεται στο δίκτυο καταστημάτων του)

(Το σχόλιο αυτό το έχω postάρει και στο ADSLGR)

1 comment:

Stormrider said...

σε παρακαλώ αν μπορείς να αναδημοσιεύσεις και τα δικά μου κείμενα:

http://stormrider7.blogspot.com/2006/02/e-shop.html

http://stormrider7.blogspot.com/2006/05/e-shopgr.html

μπράβο για το blog