Friday, February 1, 2008

Η αλητεία του e-shop.gr (και πως να την αποφύγετε)

Επειδή έχω βαρεθεί να μας δουλεύουν όλοι και χωρίς λόγο και επειδή μερικοί νομίζουν ότι με λίγο καλό marketing μπορούν να καλύψουν την ανεπάρκεια και την αχρηστία τους, δημιουργώ αυτό το blog κατά της σελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου www.e-shop.gr .

Παρακάτω γράφω την ιστορία μου. Καλοδεχούμενες και οι δικές σας στο vangelhs@gmail.com , καθώς φυσικά και τα σχόλια σας.

Καταρχάς σημειώνω ότι το συγκεκριμένο post θα το κάνω σε όλα τα μεγάλα site καθώς και καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Τώρα αν δικαιωθώ, θα δείξει.

31 Δεκεμβρίου 2007 παραγγέλνω υπολογιστή από το e-shop. 8 Ιανουαρίου έρχεται το pc στο σπίτι. Όλα ωραία, όλα καλά, μόνο που η SAMSUNG 2032BW που είχα παραγγείλει είναι χαλασμένη. Δεν κλείδωνε στην σύνδεση. Δηλαδή, μετά από 5 λεπτά η οθόνη άσπριζε, προσπαθούσε να καταλάβει αν είναι με αναλογική ή ψηφιακή σύνδεση, το έβρισκε, ξανα άνοιγε και μετά από 5 λεπτά τα ίδια.

Γυρνάω την οθόνη στο e-shop. Από το τεχνικό τμήμα μου είπαν (μετά από 1 εβδομάδα) ότι οι τεχνικοί τους δοκίμασαν την οθόνη και αυτή παίζει μία χαρά (δηλαδή την είχαν ανοιχτή 2 ώρες συνεχόμενες και δεν έσβησε). Πάλι πίσω η οθόνη σε μένα, πάλι την ανοίγω, πάλι μετά από 1,5 ώρα τα ίδια. Analog, digital και έχει ο Θεός. Πάλι πίσω η οθόνη στο e-shop Θεσσαλονίκης, όπου μου λένε ότι... θα την στείλουν πίσω. Με τα πολλά, τους πείθω να την δοκιμάσουν και αυτοί, γιατί στο τέλος θα τρελλαινόμουν. Το ίδιο απόγευμα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε: "Κύριε, η οθόνη σας είναι χαλασμένη (Oh, yes!!!!)."

Εκείνη την μέρα, και ορμώμενος από το tagline του e-shop
"Επικοινωνία Πελατών.

Το e-shop.gr δίνει μεγάλη σημασία στις παρατηρήσεις των πελατών του. Δεχόμαστε ευχαρίστως κάθε κριτική από τους πελάτες ακούμε πάντα με προσοχή και απαντάμε σε όλους.


στέλνω το ακόλουθο mail στο e-shop.

"Αγαπητοί κύριοι,

Στις 31/12/07 παρήγγειλα έναν πλήρη υπολογιστή από εσάς. Ο υπολογιστής μου ήρθε στις 08/01/08.

Από την πρώτη στιγμή που τον σύνθεσα, η οθόνη, μία SAMSUNG SYNCMASTER 2032BW, παρουσίαζε πρόβλημα. Δυσκολευόταν να κλειδώσει στο αν η σύνδεση ήταν αναλογική ή ψηφιακή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα κάθε 5 λεπτά να σβήνει, να ασπρίζει, να προσπαθεί να κλειδώσει κάπου και τελικά να κλειδώνει στην ψηφιακή (ή στην αναλογική, ανάλογα ποιό καλώδιο είχα συνδέσει).

Αυτό συνέβαινε και από την αρχή, δηλαδή κατά την διαδικασία της εγκατάστασης των Windows από εμένα.

Μετά από συνενόηση, η οθόνη πήγε στο e-shop Θεσσαλονίκης στις 12/01/08, όπου και εστάλει στα κεντρικά σας πίσω.

Την Τετάρτη 16/01/08 σε συνομιλία μου με το τεχνικό τμήμα σας, μου ανέφεραν ότι η οθόνη είχε μείνει 2 ώρες ανοιχτή, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και ότι θα την έστελναν πίσω.

Την Δευτέρα 21/01/08 από το τεχνικό σας τμήμα με ενημέρωσαν ξανά ότι η οθόνη δεν είχε σταλεί ακόμα και ότι θα την έστελναν εκείνη την μέρα.

Χθες, 22/01/08, παρέλαβα την οθόνη από το κατάστημα της Θεσσαλονίκης. Αφού την επανασύνδεσα, μετά από 1.5 ώρα, ξαναεμφάνισε το πρόβλημα του κλειδώματος και έκανε ακριβώς τα ίδια. Την δοκίμασα και σε έναν 2ο υπολογιστή, με αναλογική σύνδεση και άλλη κάρτα γραφικών και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Πήγα στην δουλειά μου και την δοκίμασα και σε τρίτο υπολογιστή και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον αντιπρόσωπο της Samsung στην Ελλάδα, το τεχνικό τους τμήμα μέσα σε 45 δευτερόλεπτα μου είπε ότι η οθόνη έχει πρόβλημα. Σήμερα, 23/01/08 η οθόνη ξαναπήγε στο κατάστημα σας της Θεσσαλονίκης, όπου με ενημέρωσαν ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι.... να την ξαναστείλουν πίσω σε σας!!!!!

Κύριοι, εργάζομαι για την ΕΡΤ (μετάφραση και υποτιτλισμός). Έχω στην άκρη μία σειρά 26 επεισοδίων, την οποία έπρεπε να είχα παραδώσει εδώ και 1 εβδομάδα και ακόμα δεν έχω τελειώσει. Έχω παραγγείλει τον υπολογιστή από 31/12/07 και ακόμα δεν έχω υπολογιστή. Θέλω να μου πείτε άμεσα αν γίνεται, ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω είτε για να μου αντικαταστήσετε την οθόνη είτε για να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Σας θυμίζω ότι ΗΔΗ σας έχω πληρώσει για τον υπολογιστή, ο οποίος κατά τα άλλα λειτουργεί θαυμάσια.

ΜΦΧ
"

Φυσικά, απάντηση καμία. Όταν μάλιστα μίλησα μετά τηλεφωνικά μαζί τους και τους ζήτησα να μου δώσουν κάτι γραπτό για να μπορώ να παρουσιάσω στην δουλειά μου, μου είπαν ότι αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Δεν πάει στα κομμάτια λέω. Υπομονή. Χθες λοιπόν, ήρθε η καινούρια οθόνη. Το κουτί της ήταν σκισμένο και κολλημένο με σελοτέιπ. Ανοίγω την οθόνη, η οποία παίζει κανονικά, αλλά ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ έχει 3 καμμένα pixels. Σημειώνω εδώ ότι η Samsung προχωράει σε αντικατάσταση οθόνης μόνο από 7 pixels και πάνω.

Και ρωτάω τώρα... Πώς να μην πιστέψω ότι αυτή η οθόνη ήταν κάποια επιστροφή? Και πώς θα πιστέψω ότι το e-shop.gr δεν παίζει με τα νεύρα μας και τα λεφτά μας?

Αυτά. Κάθε σχόλιο εννοείται καλοδεχούμενο.

31 comments:

Anonymous said...

Παιδία μακρία απο το συγκεκριμένο κατάστημα. Είναι απαράδεκτοι. Έγω είχα ένα πρόβλημα με επιστροφη και ενώ παραδεχθηκαν οαι ειχαν κάνει οι ιδιοι σφάλμα λύση δε μου έδωσαν! Είναι τραγικοι!!!

Anonymous said...

Να βγεί στο αέρα ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΤΟ e-shop.gr και στο http://press-gr.blogspot.com/ και στο
http://greece-salonika.blogspot.com

Anonymous said...

eleos re file ! ti su kanane ta atoma...mas koroidevoun?

egelados said...

Το περιστατικό που σου έτυχε φίλε υπάρχει στα βιβλία σαν disaster case study προς αποφυγή . . .

Οτι πιο αντι-επαγγελματικό για ένα κατάστημα . . .

Ντροπή . . .

Anonymous said...

δηλαδη ΕΛΕΟΣ !!! επεστραμενα με προβλημα δεν σου δεινουν ουτε σε μικρομαγαζα με η/υ

Anonymous said...

φιλε εχεις δικιο ως προς την διαδικασια και γενικα εχεις δικιο αλλα σε ενα σε βρισκω λαθος!στο τελος λες οτι κοιτας το κουτι και ηταν μεταχειρισμενο το κουτι!εγω εκεινη την ωρα στο μαγαζι μεσα θα τους εκανα φασαρια μπροστα σε ολους τους πελατες για να δουν τα χαλια αυτης της εταιριας αλλα και πολλων αλλων που νομιζουν οτι δεν ξερουμε ποια ειναι τα δικαιωματα μας ως πελατες!

Anonymous said...

τελικα τι εγινε ρε φιλαρακι, σου την αλλαξαν την οθονη με τα καμενα πιξελ, η σου ειπαν οτι ετσι την παραλαβανε και οτι δεν αλλαζει?

Νικος θεσσαλονικη.

Anonymous said...

αμα σου δωσαν ανοιχτο κουτι και εσυ το παρελαβες μετα απο οσα ειχαν γινει φταις και εσυ.

Anonymous said...

παιδια εγω δεν είχα πρόβλημα ποτέ.Ενα τροφοδοτικό που είχα αγωράσει μου χάλασε ,το πηγα στο κατάστημα και σε 2 εβδομάδες(δυστυχως)το επέστρεψαν καινούργιο οπως αυτοι λένε. τωρα δεν ξέρω αν είναι όντως 'η αν έκαναν πουστιά.Πάντος σας ευχαριστώ που με κάνατε να καταλάβω πόσο ήλιθιοι είναι.

Anonymous said...

Φίλε μου οσον αφορά την οθόνη κακώς την επέστρεψες στο eshop. Εχει εγγύηση αντιπροσωπείας και η αντιπροσωπεία της Samsung στην Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω απο άψογη.

Πήρα ακριβώς την ίδια οθόνη απο το Πλαίσιο και είχα πρόβλημα με τη σύνδεση DVI, δεν έπαιζε με τίποτα και σε οποιοδήποτε PC και αν τη δοκίμασα. Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία, κατέγραψαν τα στοιχεία μου και τον σειριακό αριθμό της οθόνης και σε 2 εργάσιμες είχα στο σπίτι μια καινούργια οθόνη σφραγισμένη. Χωρίς πολλά πολλά, ήρθε ο courier, μου έφερε την καινούργια και πήρε την παλιά πίσω. Σημειωτέον οτι δεν έλεγξε κανείς την δικιά μου οθόνη αν όντως είχε πρόβλημα (μπορούσα αν ηθελα να τους έλεγα μπούρδες...)

Ενα μπράβο στην αντιπροσωπεία της Samsung για την άψογη συμπεριφορά της.

Anonymous said...

Εσύ φταις μάγκα και κακώς κάνεις αυτό το blog για να μποϊκοτάρεις, τι; Την εταιρεία e-shop;
Γιατί δε μιλάς γενικά και μιλάς συγκεκριμένα; Πιστεύεις ότι αυτό συμβαίνει μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία; Στο πλαίσιο δε γίνεται; στα multirama;
Και γιατί όλη αυτή η φασαρία που έκανες μέχρι και blog για κάτι που φταις εσύ;
Δε χρειάζεται να τους βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι.

Poker Donk said...

Το παράτησα ελαφρώς το blog και έχασα τα σχόλια σας.

Δεν θέλω να μποϋκοτάρω κανέναν. Απλά παραθέτω μια προσωπική εμπειρία, η οποία μου κόστισε και σε λεφτά αλλά και σε ψυχική υγεία.

Δεν είπα πως δεν φταίω κι εγώ. Φταίω και παραφταίω. Για το γεγονός που πήγα σ' αυτούς και όχι αλλού.

Τώρα, αν κάποιος ανώνυμος απο εσάς είναι υπάλληλος του e-shop, ας βγει να το πει και να θέσει και τις απόψεις του. Εδώ είμαστε.

Anonymous said...

Να παραθέσω και γω την δική μου μαρτυρία. Ειχα επιστρέψει sto κατάστημα e-shop το adsl router μου -USR 9105 - γιατί η μια ethernet δεν δούλευε. Από την ημέρα που το πήγα για service έκαναν 2 μήνες!!! για να μου το επιστρέψουν. Αναγκάστηκα να πάρω άλλο από stock house γνωστού καταστήματος προκειμένου να κάνω την δουλειά μου. Στο πλαίσιο, σε us robotics dial up modem που είχα και παρουσίασε πρόβλημα το πήραν πίσω χωρίς πολλά πολλά και μου έδωσαν του κουτιού. Δεν είχα βάλει μυαλό και πήγα και πήρα ένα κουτί cooler master το οποίο είχε πιάσει σε ένα σημείο σκουριά.Η συσκευασία σε μερικά σημεία ήταν εμφανώς βρεγμένη είχε φουσκώσει το χαρτί.Από έξω όμως δεν φαινόταν τπτ.Μετά με λίγη προσεκτική εξέταση συνειδητοποίησα οτι και οι ταινίες τις συσκευασίας ήταν αλλαγμένες.Εξ αιτίας της 1ης ταλιπορείας πήρα σύρμα και καθάρισα τη σκουριά. Δεν μπήκα στο κόπο να το γυρίσω. Ταυτόχρονα όμως αποφάσισα να μην ξαναψωνίσω ποτέ από κει! Προτιμώ να δώσω 20e παραπάνω και να χω το κεφάλι μου ήσυχο παρά να ταλαιπορούμαι σε περίπτωση που κάτι στραβώσει.

Anonymous said...

hello,
eixa parageilei akrivws thn idia o8onh apo site agglias gia paradosh pali agglia k eixe 1 kameno pixel. thn esteila pisw k mou steilane kainourgia oloidia se 3 meres.
oso gia to e-shop.gr exei anyparkto after sales k milaw ek peiras dioti exw parageilei apeires fores apo agglika site k pote den exw provlhma me to after sales..prepei na katalavoune pws gia na kerdisoune enan pelath 8a prepei kapoies fores na xasoune..
den ginetai 100% na einai kerdos panta 8a exoune 10-15% xasoura logw provlhmatikwn proiontwn ta opoia oles oi megales etairies dexontai na antikatasthsoun ektos apo aytous.

Anonymous said...

Τελικα η αλητεία του eshop.gr ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!Και ειναι πραγματικα παραξενο που δεν εχει κλεισει ακομα ενα τετοιο μαγαζι ηλεκτρονικου εμποριου δηλαδη εμποριου που στηριζεται στο Internet οταν ψαχνοντας κανεις στο Google και βαζοντας τις λεξεις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ KAI ESHOP.GR ανοιγουν δεκαδες σελιδες αναλογου περιεχομένου!ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΟΙ ΕΞΑΠΑΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ!Την δικια μου φρεσκια εμπειρια σας την παραθετω παρακατω:
Αγορασα ένα ακριβό κινητό τηλέφωνο μάρκας HTC και συγκεκριμένα το μοντέλο P3650 Touch cruise στις 23/4/2008.
Η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα μερικές μέρες μετά και συγκεκριμένα δεν δούλευε η λειτουργία Bluetouth της συσκευης οπότε και την επέστρεψα συσκευασμένη στην αρχική της συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα με σκοπό να μου την αντικαταστήσουν μιας και η συγκεκριμένη συσκευή καλύπτετε με εγγύηση D. O .A (άμεσης αντικατάστασης) . Παρέδωσα λοιπόν την συσκευή στις 2/5/2008 στο υποκατάστημα της εταιρείας στην Μυτιλήνη εκεί δήλ απ οπού και την πήρα.
Οι μέρες περνούσαν και απάντηση δεν έπαιρνα απ το servis της εταιρείας με την δικαιολογία ότι έπρεπε τη συσκευή να την ελέγξουν πρώτα αυτοί και μετά να πάει στη επίσημη αντιπροσωπεία και αυτοί να εκτιμήσουν ότι πραγματικά έχει βλάβη Hardware για να μου την αντικαταστήσουν.

Η συσκευή έφτασε στο servis της HTC στις 15/5/2008 (άγνωστο που βρισκόταν τις προηγούμενες μέρες…)
Όταν στις 28/5 επικοινώνησα με το Servis της HTC αφού έβλεπα τις μέρες να περνάν χωρίς κανένα αποτέλεσμα μου είπαν ότι η συσκευή επισκευάστηκε λόγω βλάβης που είχε στην κεντρική πλακέτα και θα επιστραφεί στο E-SHOP.GR .Αμέσως επικοινώνησα με το E-SHOP.GR και τους ενημέρωσα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθώ να μου επιστραφεί η ιδία συσκευή αλλά απαιτώ να αντικατασταθει η να μου επιστραφούν τα χρήματα η απάντηση τους ήταν αρνητική .Στη συνέχεια με τα πολλά μου στέλνουν στις 3/6/ SMS στο κινητό ότι η συσκευή μου αντικατασταθηκε.. Όταν η περιβόητη καινούργια υποτιθέμενα συσκευή όμως έφτασε διαπίστωσα ότι ήταν η ιδία επισκευασμένη αλλα με αλλο IMEI αφου αντικατασταθηκε η μητρικη..Και φυσικά δεν την παρέλαβα!Τωρα η συνεχεια στα δικαστηρια..

panos said...

Καλησπέρα, πριν 3 ημέρες αγόρασε μια φιλη μου το HP G7060EV NOTEBOOK PC KY230EA με 550€. Σήμερα κυριακάτικα τα λαμόγια ανέβασαν την τιμή στα 590 για να τη ρίξουν με τις εκπτώσεις στα 560€. Άρα σε 3 ημέρες μέσα κάνουν αυξηση 10 ευρώ ενώ κατά τα άλλα "μας κάνουν έκπτωση".

Anonymous said...

Παιδιά εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για e-shop, απλά γιατί κανένας ικανοποιημένος πελάτης δε θα κάτσει να γράψει σε forum οτι πήρε το τάδε προιόν και τι καλά που δούλεψε, τι ωραία που τον εξυπηρέτησαν. Όλοι αυτά που τους ενοχλούν γράφουνε.
Εγώ έχω αγοράσει πάμπολες φορές προιόντα απο e-shop και δεν είχα κανένα παράπονο από θέμα εξυπηρέτησης.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά ενα netgear router που μου είχε χαλάσει, τον έστιλα πίσω, με δικά τους έξοδα, και μου τον αλλάξαν με καινουριο.
Λάθη είναι αναμενόμενο να γίνουν από ολες τις εταιρίες μιας και διαχειρίζονται από ανθρώπους.
Shit happens!

Anonymous said...

εγώ αγόρασα μια LG 207WΤ οθόνη και ήταν μεταχειρισμένη. εϊχε γρατσζουνιές στο σώμα και στη βάση.
Τη γύρισα πίσω αλλά δε μου επέστρεψαν τα χρήματα και αναγκάστηκα να αγοράσω κάτι άλλο.
Για την ιστορία μου είπαν όταν την είαχα παραγγείλει ότι δεν ήταν σε διαθεσιμότητα και θα την παρείγγελναν. Μυστηριωδώς αφού την πήρα εγώ η οθόνη ''εξαντλήθηκε'' (και στο site) και δεν είχαν άλλες???? και βεβαίως δεν μπορούσαν να μου την αντικαταστήσουν με ίδια!!! Πουλήθηκαν όλες τόσο γρήγορα;

vtsif said...

Παιδια θα πω και εγω την δικια μου τραυματικη εμπειρια με το συγκεκριμενο "καταστημα".
Στις 19 /11/2008 πηρα απο το e-shop(θεσσαλονικης) μια καρτα γραφικων (Gigabyte Radeon HD 4850 GV-R 4850-1GH)η οποια μεσα σε 4 μερες παρουσιασε προβλημα με σαπσμενα γραφικα και πτωση του συστηματος εν ωρα παιχνιδιου.Ετσι τους την επεσρεψα στις 24/11/2008 με το αιτημα να αντικατασταθη με μια ΗD 4870 512 MB,και να πληρωσω την διαφορα.Μαλιστα τους εδειξα και σχετικο βιντεακι που ειχα τραβηξη στο σπιτι με την εικονα απο τον υπολογιστη την ωρα που ετρεχε το παιχνιδι να εχει γεμιση σπασμενα καρε.Μου ειπαν πως θα σταλθη στα κεντρικα της Αθηνας και θα εξεταστη απο το τμημα service,και οτι θα μου απαντησουν.Απο τοτε μεχρι και σημερα που γραφω αυτες τις γραμμες,ενω εχω στειλη e-mails και εχω κανη απειρα τηλεφωνα, και στο υποκαταστημα της Θεσσαλονικης αλλα και στα κεντρικα της Αθηνας, μου εχει δοθη η εξης απαντηση, οτι η καρτα βρισκεται στο σερβις και οτι την ελεγχουνε,και οτι μεχρι τωρα δεν εχουν βρη τιποτα.Οταν τους ειπα οτι ασχολουμε με τους υπολογιστες απο το 87 και οτι ξερω πως η συγκεκριμενη καρτα εχει μαλλον προβλημα ψυξης και οτι λογω της υπεβολικης θερμοκρασιας λογικα εχει παθη βλαβη η GPU γιαυτο θελω να γινη αντικατασταση ,και μαλιστα με αλλο μοντελο, μου απαντησαν οτι δεν ξερουν και οτι θα πρεπει να μιλησω με τον τεχνικο τους.Αλλο κλαμα παλι,το τηλεφωνο απο το service,δεν το εχει σηκωση κανης απο τοτε που τους περνω τηλεφωνο,και μιλαμε για καθε μερα.
Στην τελικη τα νευρα μου γινα τσαταλια απο τα δεν ξερω ,θα δουμε,θα σας ειδοποιησουμε,κτκ,κτλ,κτλ.Τους περνω ξανα τηλεφωνο και τους ζηταω να μιλησω με καοιον υπευθηνο manager,διευθηντη,υποδιευθηντη,supervisor,η καποιον αρμοδιο,και οχι απλο " απροσοπο και ανωνυμο τηλεφωνητη" η απαντηση του ηταν οτι δεν γινετε ,και ενω εγω του εξηγουσα οτι θα ηθελα να εκφρασω τα παραπωνα μου σε καποιον ο οποιος θα ηταν ανωτερο στελεχος στην εν λογω "εταιρια" αυτος με ενα ,"καλο βραδυ κυριε "μου εκλεισε το τηλεφωνο.
Αν αυτο το πραγμα αυτοι οι κυριοι το ονομαζουν "εταιρια" τοτε ειναι πολυ γελασμενοι.
Εγω παντως μετα απο αυτο θα τους καταγγειλω οπου μπορω και οπου μπορω να τους δυσφημησω θα το κανω ,γιατι δεν ανεχωμαι να μου συμπεριφερονται αθλια και να με κοροιδευουν ασυστολα.

Poker Donk said...

Έκανα κι εγώ καταγγελία στο ΙΝΚΑ αδελφέ. Έκαναν όλες τις απαραίτητες ενέργειες, κοινοποίησαν την καταγγελία στο e-shop και εκείνοι τους σύνδεσαν (και με σύνδεσαν) με Κάιρο.

Δυστυχώς όσο και να τα λέμε η ανυπαρξία τους στο after sales συνεχίζεται.

Anonymous said...

mpoikotaz sto e-shop.3 mines gia na moy allaksoyn ena trofodotiko

Anonymous said...

το ποιο ωραιο ολον οσα γραφετε το επαθα εγω. εστειλα το ταμπλετ με εγγυηση γιατι κολουσε και μετα απο ενα μηνα μου εστειλαν ε μαιλ κατι φωτογραφιες με γρατσουνιμενες βιδες και ηταν λεει εκτος εγγυησης γιατι το μηχανημα ειχε ανοιχτει..αντε τωρα να αποδειξω αν το ειχα ανοιξει εγω η το ειχαν γρατσουνισει αυτοι.. ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ..

Anonymous said...

Καλησπέρα και απο μένα! Ονομάζομαι Μυρτώ Δημοπούλου και αγόρασα έναν ηλεκτρονικό Υπολογιστή αξίας 869€ από το κατάστημα του Μενιδίου.! Ο υπολογιστής ήταν κομμάτι κομμάτι καθώς τον ήθελα για επαγγελματική γραφιστική δουλειά (η συναρμολόγηση έγινε σε εκείνους). Παίρνω τηλέφωνο την επόμενη μέρα)23/12/2013) να δω τι γίνεται με τη παραγγελία και πότε θα παραλάβω και μου λένε πως κάποια προιόντα που είχα παραγγείλει (μου τα είχε προτείνει πωλητής του καταστήματος του Μενιδίου) δεν είναι εγκαίρως διαθέσιμα και θα μου τα αντιοκαταστήσουν με κάποια άλλα ώστε να παραλάβω Παρασκευή 27/12/2013. τη παρασκεύη ενώ κανείς δε με έχει καλέσει καλώ εγώ και μου λένε πως θα πρέπει να παραλάβω 28/12/2013 γιατί μόλις εκείνη τη μέρα είχε πάει ο επεξεργαστής μου οπότε δεν είχαν προλλάβει να κάνουν τη συναρμολόγηση. Υπομονετικά περιμένωντας(και ενώ έχω μείνει πίσω στη δουλειά μου) το Σαββατο καλώ να δω τι γίνεται και μου λένε πως θα παραλάβω ως τις 17:00 !!!Κανείς δε με παίρνει! Καλώ εγώ λίγο πριν και μου λένε πως το τροφοδοτικό είναι προβλληματικό και θα προβούν σε αντικατάστασή του τη Δευτέρα. (το τεχνικο τους τμήμα και καλά είχε κλείσει ενώ ο πωλητής μου είχε πεί τη Παρασκεύη ότι θα μείνουν ως αργά για να παραλάβω εγκαιρα.) Μετά από πολύ φασαρία τελος πάντως παραλαμβανω τον υπολογιστη τη δευτερα το βραδυ γυρω στις 8! Τη τριτη το δινω για εγκατασταση του λειτουργικου συστηματος και εγκαταστασης ολων των προγραμματων που χειριζομαι. Ο τεχνικός μας μου λεει οτι δε λειτουργει η HDMI θυρα, η VGA θύρα ( η 1 εκ των 2) η pci καρτα δικτύου που έχω δεν εχει καλη εμβελεια σε απόσταση 5 μετρων και το pc κολλαει με το που ανοιγω προγραμμα επεξεργασιας βιντεο ( κολλαει η οθονη,το ποντικι,το πληκτρολογιο..δε λειτουργει τπτ για 3-5 λεπτα και μετα ξεκολλαει μονο του). καλω τους ενημερωνω και τους λεω να ερθει τεχνικος να κοιταξει το προβλημα.. μου λενε πως θα με καλεσουν. δε με καλει κανεις, κανω σχολια διαφορα στη σελιδα τους στο facebook και μου απαντανε απο κει πως θα με καλεσουν.. Με παιρνει γυρω στις 15:00 στις 3/1/2014 ενας νεαρος ( υπευθυνος τεχνικου τμηματος Μενιδιου) να με ενημερωσει πως μπορει να φταινε τα προγραμαμτα πουε χω εγω εγκαταστησει (ή τα windows) και πως αν ισχυει κτι τετοιο δεν φερουν ευθυνη.αλλιως θα μου αντικαταστησουν τα προοιοντα αν ειναι προβληματικα. τη τριτη 7/1/2013 θξα τους παραδωσω τον υπολογιστη για επισκευη.. Αν βεβαια δω πως το προβλημα συνεχιζεται, ως OE εταιρεια θα προβουμε σε αλλες διαδικασιες.!
Αυτό που εχω εγω να πω ειναι να μην αγοραζετε απο το e-shop. δυστυχως ή ευτυχως μου το προτεινανε από τη δουλειά και τη σχολή μου γιαυτό και διάλεξα e-shop και όχι plaisio. τωρα βεβαια καταλαβαινω πως τη πατησα..και κοντευω να χασω τους πελατες μου εξαιτιας τους..!Γιαυτό, ψαξτε το καλυτερα πριν προβείτε σε καποια αγορα προιοντων από το συγκεκριμενο καταστημα.

Anonymous said...

Επειδη τη πατησα κι εγω με το e-shop...υπαρχει τελικά κάποιος τρόπος να πάρεις τα λεφτά σου πίσω?

Anonymous said...

μαγκεσ και γω τα ιδια με τηλεοραση.ηταν στραβο το βυσμα τη γυρναω πισω,εχει περασει ενασ ενασ μηνασ καιακομα τιποτα..........

Anonymous said...

Πήρα πρόσφατα ένα tablet από το e-shop.gr, συγκεκριμένα το archos 101 neon, και μετά από 10 μέρες η υποδοχή του φορτιστή μπήκε μέσα, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το φορτίσω με το φορτιστή. Το έδωσα να μου το αντικαταστήσουν και ύστερα από 3 μέρες μου είπαν πως η εταιρία (archos) δεν αναλαμβάνει να το κάνει. Μου ζήτησαν 25 ευρό για να μου το κάνουν.
Πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό. Μου είπε 25 ευρό για επισκευή και 70 ευρό αν έχει πρόβλημα η ταμπλέτα. Τον ρώτησα πως θα ξέρω αν γίνεται με 25 ευρό, για να το κάνω και μου απάντησε ότι κοστίζει 15 ευρό να δούνε τι έχει.
Δηλαδή για μια συσκευή που την πήρα λόγο προσφοράς 100 ευρό, μου ζητάν, ύστερα από 10 μέρες χρήσης, εώς και 85 ευρό.

Anonymous said...

τα τελευταια χρονια η εξικευση σε τεχνικη υποστηριξη εχει χαθεί, ελαχιστες εταιρίες εχουν καταρτισμενους τεχνικούς, Σαν αποτέλεσμα παιρνουν ανειδικευτους υπαλληλους χωρις να γνωριζουν ουτε τα βασικά και αυτο εχει αντικτυπο στους πελάτες. Αποφυγεται αγορα υπολογιστη - φορητου απο ESHOP ,αν τυχων σαν χαλάσει την βάψατε.

Anonymous said...

Ενα εχω να πω.Εν ετη 2016 τουλαχιστον ειναι αψογη η συνεργασια του με τους πελατες και η επιστροφη χρηματων λειτουργει αψογα

Anonymous said...

ρε φίλε πάνε δες πως δουλεύουν οι κολόγυφτοι, με τους πακιστανους στις αποθήκες και μετά μίλα.Αν πας να πάρεις παραγγελία στα μαγαζια τους θα πάθεις πλάκα..Ειμαι φοιτητης και σπουδαζω Κοζανη. Πάω να πάρω την παραγγελία και ενας κοντος, με αρχη φαλακρας μουσατος υπάλληλος με ζάλισε μέχρι να μου δώσει το δεμα..Αν κατάλαβα καλά μου άνοιξε την παραγγελία απο το αρχικό της κουτί και εβγαλε οτι είχα παραγγείλει και το έβαλε σε σακούλα...Οταν τον ρώτησα γιατί μου είπε οτι ηθελε το κουτί για να το ξαναχρησιμοποιησει!!!!!!!με τα πολλα "ξεχασε" να μου βάλει 1 φλασακι και ακομα το κλαιω ενώ το πλήρωσα...ΟΤΙ ΝΑΝΕ.....

Anonymous said...

Megale dhmosios upalloilos eisai kai se ena apo to poio megala mpaxala. Prepei na ksereis apo proto xeri pos douleuoun ta mpaxala... Toso polu-asxolos eisai poy ekanes blog gia ena gegonos pou men exeis dikaio alla ti perimeneis na petuxeis?

Anonymous said...

To eshop.gr είναι μια χρεοκοπημένη επιχείρηση που χρωστάει πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ
https://computersgr.wordpress.com/2015/03/15/exelixeis-2015-2016-gia-e-shop-gr-protodikeio/