Monday, December 8, 2008

Εκνευρισμένος Καταναλωτής Νο500

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ. Μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω την αντιμετώπιση μου από το e-shop. Παράγγειλα μία ΑΤΙ, μου ήρθε χαλασμένη, την επέστραψα και μετά ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ. Και γραμμή να πετύχαινα, μου λέγαν ότι θα με πάρουν σε 5'... κι εγώ έμενα περιμένοντας! Να σημειώσω ότι είχα ήδη πληρώσει 170 ευρώ αντικαταβολή όταν την πρωτοπήρα (χαλασμένη).
Ένας μήνας+ πέρασε, έβαλα τον πατέρα μου να τηλεφωνήσει προειδοποιώντας ότι θα του επισκεφτεί με δικηγόρους και οι απίστευτοι κλέφτες σκαρφίστηκαν ΑΛΛΗ ιστορία να μου φάνε τα λεφτά μου. Είπαν στον πατέρα μου ότι θα μου τηλεφωνήσουν, πράγμα που (μες την πρωτοτυπία) έκαναν, για να μου πουν ότι δεν έχουν διαθέσιμο το μοντέλο που πήρα και θα μου δώσουν ένα ΚΑΛΥΤΕΡΟ με την διαφορά δώρο!
Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ και η ΑΛΗΤΕΙΑ τους ήταν τέτοια, ώστε με πέρασαν για ΤΟΣΟ άσχετο, ωστε να μην κοιτάξω στο site τους ότι η κάρτα που θα μου έδιναν ήταν ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ 30 ευρώ από αυτήν που θα έπερνα. Πέρα από το ΓΛΟΙΩΔΕΣ ψέμα τους, και για να μην μπω πάλι σε διαδικασίες αλλαγής παραγγελίας, τους είπα να πραγματοποιηθεί η αποστολή αλλά να έχω πιστωτικό 30 ευρώ (όπως με διαβεβαίωσε το υποκατάστημα Χανίων τους).
Η απάντηση τους: ΟΧΙ, η κάρτα που θα μου έστελναν αν και φθηνότερη, είναι ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ επομένως ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ+ΑΛΗΤΕΣ+ΛΑΜΟΓΙΑ!!!! Είναι προφανές φυσικά ότι η κάρτα δεν ήταν καλύτερη από αυτήν που είχα παραγγείλει στην αρχή και το θέμα ακόμη εκρεμεί.

ΜΠΟΫΚΟΤΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟΣΤΙΕΡΕΣ ΣΕ ΚΑΤΙΝΟΥΛΕΣ.

2 comments:

Anonymous said...

Αίσχος...
Αγόρασα στις 22-12-2013 την ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ
ASUS EAH5450 SILENT/DI/1GD3 LP 1GB PCI-E RETAIL
Με το που την τοποθέτησα τα windows εγκατέστησαν τους drivers και δούλεψε, αλλά μετά απο λίγο παρουσιάστηκε σφάλμα διακοπής (μπλέ οθόνη).
Μετά από 2 -3 φορές που έγινε την έβγαλα και την πήγα στο υποκατάστημα του e-shop Ηρακλείου όπου και την είχα παραλάβει και την έδωσα για έλεγχο.
Μετά από 25 ημέρες !!! με πήραν τηλέφωνο ότι η κάρτα είναι εντάξει αλλά αν θέλω να μου επιστρέψουν το 70% της αξίας της γιατί πιθανόν δεν είχα εγκαταστήσει σωστά τους drivers και έπρεπε να πάω στην σελίδα της ATI βρώ και να κατεβάσω τους drivers και όχι απο το cd που περιέχει...
Είναι κρίμα γιατί είμαι 5 χρόνια πελάτης και δεν έχω επιστρέψει η αλλάξει ποτέ κάτι.
Θα διαγράψω άμεσα το λογαριασμό μου και δεν θα ξανακάνω αγορά από το e-shop.

Unknown said...

Πηρα μια μητρικη απο το stock ή οποια στην περιγραφη εγραφε οτι ηταν σε αριστη κατασταση αλλα χωρις παρελκομενα. Δυστηχως ομως εκανα λαθος socket και την πηγα πισω να παρω αλλη με το socket που ηθελα. Μου ειπαν οτι θα την δει το τμημα service και θα μου πιστωσουν τα χρηματα που ειχα δωσει. Μετα απο ενα μισαωρο μου ηρθε μυνημα να παω να την παρω πισω και οχι μονο αυτο αλλα οτι ακυρωνεται και η εγγυηση ενος ετους που ειχε. Οταν πηγα στο e-shop νικαιας μου ειπαν οτι ειχα στραβωσει τα πιν στην υποδοχη του επεξεργαστη και οτι δεν την δεχονται πισω . Τους λεω οτι πότε προλαβαν και την ελεγξαν αν δουλευει και μου ειπαν οτι δεν τους νοιαζει αν δουλευει και χανω την εγγυηση οπως και να χει. Και εγω το ιδιο θα κανω . Διαγραφη λογαριασμου και e-shop.gr ΤΕΡΜΑ.